24 Eylül 2013 Salı

Bu Hafta Neler Yaptım?

Meerhaba!
Yeni hayatıma alışma çabalarım haaala sürüyor, düzenimi tam oturtamadığım ve hayatıma yeni yeni şeyler eklendiği için şu sıralar önüme bakamıyorum. Dolayısıyla da yazı yazmaya pek zamanım olmuyor. Amma ve lakin ki bundan sonra buralarda olacağım, tabii internete bağlanabildiğim sürece! :/
Hala interneti karşı apartmandan çekmem dolayısıyla bilgisayardan internete bağlanmakta çok güçlük çekiyorum, hatta yeni keşfime göre sadece koltuğun tepesinde ve pencerenin önünde çekiyor; bel tutulması hoş geldin!
Haftanın en güzel olayı fotoğraf makinemi çantasından tekrar çıkarıp kullanmaya başlayabilmem oldu! Fotoğraf çekmeyi ne kadar özlediğimi anlatamam. Şu sıralar evden doğru düzgün çıkmadığımdan sadece evimin minik üyesi Çakıl’ın fotoğrafları var. Pisicikle yeni hayatımıza ve birbirimize iyice alışıyoruz artık. Hatta geçen hafta hastalıktan yataktan kalkamadığımda beni iyileştiriverdi 3 günde! J




Şimdilik makineden biraz korkuyoruz ama bu gidişle birkaç güne alışırız herhalde diye düşünüyorum.



Yeni evimize alışma safhamız süredursun, giysi odamı da yavaş yavaş düzenliyorum sayılır. Tek başına eve çıkınca fazla odaları ne şekilde değerlendirsem diye düşünüyor insan. E madem fazladan odam var, orası benim giysi odam olsun dedim –ve oldu! Hala giysilerim tam bir düzene kavuşamamış olsa da şifonyerimin düzenlemesi bitti!




Tabii ki küçük alışverişlerim olmadan evime alışamazdım, bu hafta bikaç şey aldım. Avon’dan bana göre geniş çaplı bir alışveriş yaptıktan sonra hadi bi’ de Watsons’a uğrayayım dedim. Neler almışım bir bakalım J




Benim için olmazsa olmaz bir eylem olan kitap okumaya fırsat bulamamam sinirlerimi baya bozsa da an itibariyle Ayşe Kulin’in “Dönüş” adlı kitabına başlıyorum. Ayşe Kulin’in eserlerini severim, bakalım bunda nasıl bir olay örgüsüne kaptırıp gideceğim?



Veee hayatımdaki en büyük değişiklik geliyor! Çok uzun bir aradan sonra hoş geldin dershane hayatı diyerek KPSS dershanesine yazıldım ve pazar günü büyük maraton başlamış oldu. Tabii ki çalışmayı sevmem ve notlarımı açıp okumaya istekli olmam için en önemli unsur defterdi. Bu defteri görünce sevimliliğine yenik düşüp bağrıma bastım ve Pazar günü içine hiç de hoş olmayan Öğrenme Psikolojisi, Matematik ve Tarih notları tutulmuş oldu.




İşte son bir haftam bu şekildeydi. Kısa süre sonra tekrar görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. selam... bloğumda yılbaşı çekilişi var :) seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/12/ylbas-cekilisi-victorias-secret.html

    YanıtlaSil