5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bayram Şekeri Tadındaki Watsons İndirimi

Öncelikle hoşgeldim demek istiyorum! Bu blogda neler olacak diye birkaç gündür kendime soruyorum. Ne yapıyorsam, ne duyuyorsam ve görüyorsam hepsi olmalı dedim ve bu fikri çok beğendim. İlk yazımı da başladığından beri kendimi durduramadığım Watsons'ın bayram indiriminde neler bulduğum hakkında yazmaya karar verdim :)

Efendim bu indirimi bana anında fişekleyen yakın arkadaşıma tabii ki nezaketen ne istiyosun diye sorma gafletinde bulundum. Maybelline Color Tattoo'nun On and on Bronze'unu istediğini söyledi. Kendimi Watsons'a attığım gibi ilk işim Maybelline standına gitmek oldu. Ve şanssızlığın böylesi, -bronze dan sadece bir tane kalmıştı, 2 tane alırım diye düşünüyordum. Diğer renkler o anda pek içime sinmeyince bir tane almak durumunda kaldım :/

On and on bronze farın böyle bir tonu var ve ben buna ba-yıl-dım! Tabii ki parmaklamadan o Color Tattoo'yu sana veremezdim Selincim üzgünüm :)

Bunun dışında ihtiyacım olan ve gidip almadığım birkaç şeyi de toplayıverdim. Bunların arasında Diadermine'in toniği,  Flormar'ın oje kurutucu spreyi, BB Krem, Nivea'nın çok merak ettiğim Duşta Vücut Kremi, Rimmel'in Match Perfection Bronzer'ı ve kapatıcı ile aydınlatıcı vardı.





Pastel standına gittiğimde Magic Touch Coverstick & Hihlighter'ı gördüm. Özellikle aydınlatıcının simli olduğunu görünce dayanamayıp kaptım ve çok mutlu oldum!






Daha sonra da tabii ki caaanım Kate Moss Rujların başına üşüştüm! Kış aylarında 19 numaralı rujunu almıştım ama yazın o ruju kullanmayı pek istemedim açıkçası.Daha naturel tonlarda bir ruj ararken 07 numarayı denememle alıp yürümem bir oldu. Ayrıca çook tatlı bir kokusu var!







Ben tam bir oje delisiyim. Genelde farklı renklerde oje sürmeyi seviyorum. O yüzden denemek için birkaç ojeye de hayır diyemedim açıkçası. Zaten ne zaman bir kozmetik mağazasına girsem, hiçbir şey bulamazsam oje alıp çıkıyorum.


 
NYC'nin 205- Boundless Berry (Soldaki) ve 257- Lavender Cupcake Ojelerini aldım. Fırçalarını keşke biraz daha büyük yapsalarmış diye düşünmedim değil. Rimmel'in oje fırçalarını çok seviyorum o açıdan. Rimmel'den de 411- Navy Seal adlı ojeyle Pastel'in 112 numaralı ojesini de kaptım. Altın rengi yaldızlı oje istiyordum ve sanırım aldığım bu 4 oje içinden en çok onu beğendim. Rimmel'in rengi de çok güzel.



Genel olarak Watsons alışverişinden aldıklarım burada efendim. En çok içime sinen alışverişlerden birini yaptım, çok mutluyum :)

Biterken; bu blog makyaj blogu değildir. Sadece denemeyi ve kozmetiklerle haşır neşir olmayı seviyorum. Bu yazıya noktayı koyarken de en sevdiğim şarkılardan biriyle ilk yazımı kapatmamak olmaz tabii. Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder